• A Grant Thornton Magyarországon
          • Grant Thornton Magyarország

            Az üzleti siker kulcsa egy átfogó ismeretekkel és sokéves szakmai tapasztalattal rendelkező partner támogatása. A közép-európai régió szakértőjeként vállalatunk elkötelezett a dinamikusan fejlődő szervezetek szolgálatára.

            A Grant Thornton vállalatcsoport tagjaként rálátásunk van a Közép-Európán kívüli ügyféligényekre, elvárásokra is. Úgy látjuk, hogy a vállalatok sikerét leginkább az átfogó ismeretekkel és sokéves szakmai tapasztalattal rendelkező partnerek alapozzák meg.

            Tanácsadóink a közép-európai régió szakértői. Cégünk szoros kapcsolatot tart fenn a régióban működő többi Grant Thornton tagvállalattal.

            Az elmúlt években a könyvvizsgálat, adótanácsadás, vagyonértékelés, Corporate Finance, számvitel és bérszámfejtés területén a Grant Thornton erős piaci pozícióra tett szert Magyarországon.

    • Értékeink
    • Elérhetőségeink
    • Referenciák
    • Könyvvizsgálat
          • Könyvvizsgálat

            • Magyar számviteli szabályok szerint elkészített éves és konszolidált éves beszámolók könyvvizsgálata
            • IFRS pénzügyi kimutatások könyvvizsgálata
            • US GAAP pénzügyi kimutatások könyvvizsgálata
            • HGB pénzügyi kimutatások könyvvizsgálata
            • Csoport jelentések könyvvizsgálata
            • Hitelintézetek, pénzügyi vállalkozások könyvvizsgálata
            • Átalakulási vagyonmérlegek könyvvizsgálata
            • Társaságok teljes körű pénzügyi átvilágítása
            • Belső ellenőrzési rendszerek vizsgálata
    • Adótanácsadás
    • Adócompliance
    • Könyvelés
          • Könyvelés

            • Átfogó könyvviteli szolgáltatások nyújtása egyedi ügyféligények szerint
            • ÁFA bevallások, összesítő jelentések, INTRASTAT jelentések elkészítése
            • Statisztikai jelentések elkészítése
            • Számviteli tanácsadás
            • Beszámolók összeállítása a magyar és nemzetközi számviteli előírásoknak megfelelően
            • Közzététellel kapcsolatos feladatok ellátása
            • Jelentések elkészítése az ügyfelek igényeinek megfelelően
            • Közbenső beszámolók összeállítása, speciális beszámolási igények teljesítése, hiányzó dokumentumok pótlása
            • Pénzügyi tervezés támogatása
    • Bérszámfejtés
          • Bérszámfejtés

            • Teljes körű bérszámfejtési szolgáltatás, munkabérek, utalandó adók és járulékok számítása
            • Bérjegyzékek kezelése, bérjegyzékek online kiküldése a munkavállalóknak, jelszó védelemmel
            • Adatszolgáltatások, bevallások, bejelentések, elkészítése és küldése a hatóságok felé
            • Belépők és kilépők adminisztrációja
            • Szabadságok (kieső idők) nyomon követése, adminisztrációja
            • Munkáltatói igazolások, adóigazolások elkészítése
            • Munkaviszony megszüntetések és felmondások ügyintézése
            • Munkabérutalások
            • Adó és járulék átutalási megbízások teljesítése
            • Társadalombiztosítási ellátások igénylése, ügyintézése
            • Társadalombiztosítási kifizetőhelyi teendők ellátása
            • Hatóságok előtti képviselet egy esetleges ellenőrzés esetén
            • Kimutatások készítése
            • Bérszámfejtési, munkaügyi tanácsadás
    • Stratégiai tanácsadás
    • Tranzakciós tanácsadás
    • Munkaügyi és HR-szolgáltatás
          • Munkaügyi szolgáltatásaink

            • Bérelőkészítési adminisztráció: a bérszámfejtési munka támogatása, kiesőidők, szabadságok, betegségek előzetes feldolgozása. Számfejtés input adatainak gyűjtése, előkészítése a bérszámfejtés számára.
            • Munkaidő-keret elszámolásban felmerülő feladatok kezelése. pihenőidő kiadásának figyelése, valamint a ledolgozható munkaidő maximális mértékének betartása
            • Munkaügyi személyi anyagok elkészítése, frissítése, módosítása. Felmondásokhoz szükséges dokumentációk elkészítése.
            • Igény esetén munkaerő regisztrációs feladatok, TAJ és adószám igénylés
            • Rendszeres időközönként belső ellenőrzések végzése, a feltárt hiányosságok megszüntetésére javaslat tétele.
          • HR kontakt képviselet:

            • Munkavállalói kapcsolattartás a kijelölt kommunikációs csatorna mentén a felmerülő mindennapos kérdésekre,
            • Összekötő személy kijelölése a gazdasági belső osztályok és bérszámfejtés között.
            • Állásfoglalás adása kérdéses helyzetekre vonatkozóan, rendelkezésre állás folyamatosan munkaügyi kérdésekben.
          • HR Tanácsadás:

            • HR folyamatfejlesztés, vállalati strukturális rendszerezés és munkaköri, munkaszervezési átvilágítás,. Szervezetfejlesztési tanácsadás.
            • Javadalmazási rendszerek felállítása, adó- és költségvonzatokkal, belső szabályzattal. Cafeteria és „grade” rendszer felépítés.
            • Munkaerőpiaci tanácsadás, toborzás-kiválasztás támogatása, egészen a munkaerőigény azonosításától az onboarding levezetéséig.
            • A működést segítő belső szabályozási igények felmérése és elkészítése.
    • Vagyonértékelés
          • Pénzügyi értékelések:

            • Cégértékelés
            • Immateriális javak értékelése (know how, márkanév, licence, technológia, szoftver, stb.)
            • Üzleti tervezés
            • Piaci modellezés
            • Tőkésítési ráta felépítés
            • Vételár-allokáció
            • Értékvesztés-vizsgálat (IFRS, US GAAP)
            • AMADEUS adatbázis kutatás és „benchmark” elemzés transzferárakhoz
          • Tárgyi eszközök értékelése:

            • Ingatlan értékelés
            • Gépek és berendezések értékelése
            • Hitelfedezeti értékelés
            • Független műszaki szakértés
            • Megvalósíthatósági tanulmányok
            • Műszaki átvilágítás
            • Biztosítási célú értékelések
            • Hátralévő élettartam becslése
    • Kontrolling és Vezetői jelentési rendszer
          • Kontrolling

            • Interim pénzügyi menedzsment
            • Pénzügyi rendszerek és folyamatok áttekintése
            • Kontrolling és riporting rendszer kialakítása, implementációja, működtetése
            • Üzleti intelligencia (BI) és vállalatirányítási (ERP) rendszerek bevezetésének menedzsmentje
    • Számvitel- és Adóautomatizáció
    • Transzferár-tanácsadás
          • Transzferár tanácsadás

            • Transzferár tanácsadás
            • Transzferár dokumentáció készítés
    • Whistleblowing
          • Whistleblowing

    • NIS2-tanácsadás
  • Szakértőink
  • Szakmai híreink
  • Fogalomtár
  • Rendezvény, webinárium
  • Ajánlatkérés
Rendezvény, webinárium

Grant Thornton Hungary Client Day | 2024. január 25.

Kedves Ügyfelünk!

Nagy örömmel értesítjük, hogy idén ismét megrendezésre kerül a Grant Thornton Hungary Client Day. Célunk, hogy az előadások és kötetlen beszélgetések során szakértőink és vendégelőadóink átfogó képet nyújtsanak Önnek a következő évben várható törvényi és szabályozási változásokról, valamint bemutassák az újdonságokat.

A korábbi évek sikerét követve, idén rendezvényünk központi témája a 2024-ben életbe lépő adóváltozások, a halasztott adó, a NIS2 (az EU kiberbiztonsági irányelve) bevezetése, a Whistleblowing, a fenntarthatósági célú átvilágítási kötelezettség életbe lépése és az eÁFA bevezetése lesz, emellett pedig bemutatjuk új szolgáltatási területeinket és szakértőinket.

Szeretnénk meghívni Önt a rendezvényre, melynek időpontja 2024. január 25. A személyes megjelenés mellett lehetőséget biztosítunk az előadások élő, online megtekintésére is. A részvétel mind a két esetben ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Kérjük, mielőbb jelezze részvételi szándékát az alábbi gombra kattintva:

Regisztrálok a rendezvényre!

Helyszín és időpont:

K+K Hotel Opera (1065 Budapest, Révay u. 24.)

2024. január 25. csütörtök | 9:00–16:00

Részletes program és előadóink:

Időpont

Előadás Előadók
9.00-9.30 Érkezés, regisztráció
9.30-9.45 Köszöntő, új szolgáltatásaink és szakértőink bemutatása Gittinger Judit Partner | Audit
9.45-10.45 2024 legfontosabb adóváltozásai Vizer József  Partner | Adótanácsadás
Bodó Borbála Igazgató | Adótanácsadás
10.45-11.00 Kávészünet
11.00-11.30 A magyar piac kiberbiztonsági szabályozása a NIS2 fényében Király Anna Kiberbiztonsági szakértő | SZTFH Kiberbiztonsági Tanúsítási Igazgatóság
11.30-11.45 Whistleblowing Kóczé Péter Partner | Számvitel és adóautomatizáció
11.45-12.45 Ebédszünet | Fingerfood, kávé és üdítő
12.45-13.15 ESG-aktualitások – A hazai átvilágítási és beszámolási törvény Balásfalvi-Kiss András Szakértő | Fenntarthatóság, ESG-tanácsadás
13.15-13.45 A globális minimumadó bevezetése Pataki Ádám Menedzser | Adótanácsadás
13.45-14.00 Halasztott adó: új fogalom a magyar számvitelben Gittinger Judit Partner | Audit
14.00-14.15 Kávészünet
14.15-15.15 Érkezik az eÁfa Horváth Tibor Főosztályvezető-helyettes | Nemzeti Adó- és Vámhivatal, Központi Irányítás
15.15 után Q&A és kötetlen beszélgetés

Köszönjük érdeklődését, és reméljük, hogy 2024-ben a vendégeink között üdvözölhetjük a Grant Thornton Hungary Client Day-en.

Regisztrálok a rendezvényre!

Kapcsolódó szolgáltatásaink

Adótanácsadás

Az adózási szabályok összetettsége és rendszeres változása nemcsak a nagyvállalatokat, hanem a KKV-kat és a magánszemélyeket is folyamatos kihívás elé állítja.

Számvitel- és Adóautomatizáció

Platformfüggetlen digitális alkotóműhely, ahol a technológiai és tanácsadói kompetenciák együttesen biztosítják az értékteremtő innovációt.

Fenntarthatóság, ESG-tanácsadás

Támogatjuk ügyfeleinket a fenntarthatósági transzformációban és a jelentéstételi/jogszabályi kötelezettségeknek való megfelelésben.

Hírlevél

Tájékozódjon a szakma legfrissebb híreiről!

Feliratkozás

Olvassa el korábbi híreinket és elemzéseinket.