STABIL VÁLLALATI HÁTTÉR – HOME OFFICE – FOLYAMATOS FEJLŐDÉSI LEHETŐSÉG ÉS KÉPZÉSI TÁMOGATÁS – CAFETERIA – EGÉSZSÉGBIZTOSÍTÁS – HOSSZÚTÁVÚ MUNKALEHETŐSÉG
Mit kell tudni rólunk?
Tanácsadóink értékes tapasztalatai tették lehetővé, hogy az elmúlt közel 30 év alatt Társaságunk Magyarországon vezető eszköz- és üzletértékelő vállalkozássá váljon. A magyar piacon kívül Közép-Kelet Európa számos országában is végeztünk vagyonértékeléseket, így szakértő kollégáink jelentős nemzetközi tapasztalattal rendelkeznek.
Miért jó nálunk dolgozni?
Lehetőséged lehet olyan nemzetközi környezetben dolgozni, ahol felelősségteljes és kihívást jelentő munkát végezhetsz, valamint kihasználhatod és tovább bővítheted szakmai tudásodat.
Támogatjuk a szakmai fejlődést, hiszünk abban, hogy a Te személyes szakmai kiteljesedésed mindannyiunk számára értéket teremt.
Fontos számunkra a kollégáink egészsége, a munka-magánélet egyensúlyának fenntartása, így a home office lehetőség is nyitott a munkatársak számára.
A közös megbeszéléseken várjuk és örömmel vesszük az ötleteket és a javaslatokat. Mindenki véleményére kíváncsiak vagyunk. Emellett a kommunikációs készségedet is tudod fejleszteni, az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartásnak köszönhetően.
Irodánk Budapesten, a 13. kerület központi részén, jól megközelíthető helyen, a Dévai irodaházban található. A közvetlen közelben található a Lehel piac, a Duna-part és a Vígszínház, amelyek változatos programlehetőségeket kínálnak munka után. A sportkedvelők számára elérhető közelségben van a Dagály és a Palatinus fürdő is. Az épület aljában számos étterem és kávézó kínál lehetőséget az ebédszünet eltöltésére.
Milyen feladatokkal találkozhatsz nálunk?
Szakértők munkáinak teljeskörű támogatása, ezen belül:
- Piacelemzések készítése, adatgyűjtés, értékbecslési riport előkészítése, helyszíni szemlén való aktív részvétel, alaprajzokból való területkimutatások készítése, üzleti tervek, mérlegek rögzítése
- Értékbecslői riport mellékleteinek elkészítése
- Megvalósíthatósági és hasznosíthatósági tanulmányok készítésének támogatása
- Szabályozási tervek, tulajdoni lapok, ingatlan nyilvántartási rendszerből adatok begyűjtése, rögzítése
- Szakmai fejlődés esetén önálló részfeladatok elvégzése az értékelések kapcsán
Mit kérünk tőled?
- Folyamatban lévő felsőfokú (egyetemi vagy főiskolai) tanulmányok
- Legalább heti 25 órában segítsd a munkánkat
- Érdeklődés az értékbecslés terület iránt
Még jobb, hogyha van:
- Tárgyalóképes aktív angol és/ vagy német nyelvtudás (szóban és írásban)
- B kat. jogosítvány
Amit a gyakornoki díjazáson felül kínálunk:
- Egy magas színvonalú és hatékony szolgáltatói munkakultúra, melynek fejlesztésében aktívan részt is vehetsz
- Vezetőink támogatása mellett biztosítva érezheted mind szaktudásod folyamatos fejlesztését, mind karrierterveid megvalósítását.
- Céges rendezvényeket, programokat
- Támogató, barátságos munkakörnyezetet
- Belső tréningekkel támogatjuk szakmai fejlődésedet
- Támogatunk szakmai továbbtanulási terveidben is
Felkeltettük érdeklődésedet?
Amennyiben úgy érzed, hogy céljaink egy irányba mutatnak és hasonló értékek mentén gondolkodunk, küldd el jelentkezésedet a job@hu.gt.com email címre, és csatold magyar nyelvű, fényképes önéletrajzodat.